Szkolenia

Umiejętności managerskie

Akademia Managera*

  • Współpraca-komunikacja-relacje: fundament roli menedżerskiej
  • Komunikacja z zespołem pracowniczym
  • Wdrażanie  nowych pracowników
  • Prowadzenie rozmów oceniających
  • Budowanie autorytetu managerskiego
  • Zarządzanie zespołem
– motywowanie
– zarządzanie przez cele
– zarządzanie przez relacje
– zarządzanie przez wartości
– delegowanie zadań
– zarządzanie konfliktem – trudne sytuacje i rozmowy z pracownikami
– zarządzanie zespołem rozproszonym
– sytuacyjne zarządzanie zespołem
  • Efektywne prowadzenie spotkań i udzielanie informacji zwrotnej

 

*poszczególne bloki szkoleniowe przedstawione w ofercie jako elementy Akademii Menedżera, w zależności od potrzeb i oczekiwań, mogą być modyfikowane i wykorzystywane jako odrębne szkolenia. Akademia Menedżera została zaprojektowana w dwóch wariantach: szkolenia zamkniętego, przeznaczonego dla kadry menedżerskiej funkcjonującej w ramach jednej organizacji, oraz szkolenia otwartego – dla osób chcących podwyższyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania. Szkolenia zamknięte są poprzedzone badaniem potrzeb delegowanych na nie pracowników oraz organizacji.

 

Komunikacja w projekcie

  • Rozpoznawanie stylów komunikacyjnych
  • Trening asertywności
  • Rozwój umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w projekcie, m.in. udzielanie informacji zwrotnej, aktywne słuchanie, tworzenie profesjonalnych komunikatów, sposoby rozwiązywania konfliktów

 

Komunikacja – integracja – współpraca: autorski warsztat rozwojowy

  • Coaching grupowy
  • Trening skutecznej komunikacji i współpracy w sytuacjach trudnych, konfliktowych czy w sytuacji zmiany

 

Coaching managerski

  • Rozwijanie kompetencji zespołu

 

Misja i wizja firmy

  • Definiowanie misji i wizji firmy
  • Komunikowanie misji i wizji firmy do wewnątrz i na zewnątrz organizacji

Komunikacja

Komunikacja managerska
  • Rozpoczęcie pracy z zespołem
  • Określanie celów i delegowanie zadań
  • Komunikowanie ocen pozytywnych i negatywnych
  • Komunikowanie uznania i docenienia pracowników
Komunikacja w sytuacjach kryzysowych
  • Poznanie mechanizmu powstawania kryzysu
  • Poznanie schematów działania i myślenia ludzi objętych kryzysem
  • Trening umiejętności dostosowania komunikacji do potrzeb tych osób
Komunikacja PR i employer branding
  • Budowa strategii EB
  • Doradztwo w zakresie komunikacji wewnętrznej

Obsługa klienta i umiejętności sprzedażowe

Akademia Skutecznej Sprzedaży*

  • Podstawowe i zaawansowane techniki sprzedaży
  • Prezentacja sprzedażowa
  • Negocjacje i techniki obrony ceny
  • Sprzedaż poprzez zaspokajanie potrzeb
  • Sprzedaż poprzez konstruowanie rozwiązań
  • Sprzedaż B2B, B2C, C2C, Key Account
  • Dobre relacje i praktyki w obsłudze klienta
  • Profesjonalne techniki obsługi klienta (obsługa bezpośrednia i call center)
  • Obsługa klientów sklepów wielko powierzchniowych w praktyce
  • Wykorzystanie nowych mediów w obsłudze klienta (techniki audio i video)
  • Dykcja i głos dla pracowników sił sprzedaży i call center

 

*poszczególne bloki szkoleniowe/warsztatowe przedstawione w ofercie jako elementy Akademii Skutecznej Sprzedaży, w zależności od potrzeb i oczekiwań, mogą być modyfikowane i wykorzystywane jako odrębne szkolenia

 

Umiejętności osobiste

Wystąpienia publiczne. Autorski warsztat sztuki prezentacji
  • Przygotowanie i prowadzenie prezentacji ukierunkowanych na osiągnięcie zamierzonych celów
  • Trening argumentowania dostosowanego do rodzaju odbiorcy
  • Zarządzanie trudnymi sytuacjami podczas spotkań
  • Trening świadomego kreowania poziomu emocji i stresu
  • Kontrolowanie mowy ciała
Techniki aktorskie w biznesie. Warsztat autorski*
  • Przełamywanie strachu, techniki obniżania napięcia, wykorzystania tremy do mobilizacji
  • Kreowanie wizerunku pogody ducha
  • Kreowanie własnych wystąpień charakterystycznych dla wizerunku i osobowości
  • Sposoby rozluźniania się, koncentracji i działania ciałem
*warsztat prowadzą zawodowi aktorzy z wieloletnim doświadczeniem biznesowym
Strategia rozwoju osobistego i planowania kariery
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron
  • Badanie predyspozycji
  • Trening umiejętności formułowania celów i obszarów do rozwoju
Efektywność osobista i zarządzanie sobą w czasie (warsztat ZTD/Zrób to dziś)
  • Warsztat oparty o praktyczne rozwiązania ułatwiający funkcjonowanie w codziennym życiu osobistym i zawodowym)
Zarządzanie sobą w zmianie
  • Trening umiejętności wychodzenia ze strefy komfortu
  • Praca z przekonaniami na temat samego siebie oraz zmieniającego się otoczenia
  • Trening umiejętności badania strategii działania
Train the trainer
  • Teoretyczne i praktyczne przygotowanie do roli trenera
  • Doskonalenie warsztatu trenerskiego

„Dajcie ludziom swobodę działania, a zaskoczą Was swoją pomysłowością“ – Peter Drucker

Na stronie używamy cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich wykorzystywanie. Więcej informacji znajdziesz tutaj.