Akademia Managera*
- Współpraca-komunikacja-relacje: fundament roli menedżerskiej
- Komunikacja z zespołem pracowniczym
- Wdrażanie nowych pracowników
- Prowadzenie rozmów oceniających
- Budowanie autorytetu managerskiego
- Zarządzanie zespołem
– zarządzanie przez cele
– zarządzanie przez relacje
– zarządzanie przez wartości
– delegowanie zadań
– zarządzanie konfliktem – trudne sytuacje i rozmowy z pracownikami
– zarządzanie zespołem rozproszonym
– sytuacyjne zarządzanie zespołem
- Efektywne prowadzenie spotkań i udzielanie informacji zwrotnej
*poszczególne bloki szkoleniowe przedstawione w ofercie jako elementy Akademii Menedżera, w zależności od potrzeb i oczekiwań, mogą być modyfikowane i wykorzystywane jako odrębne szkolenia. Akademia Menedżera została zaprojektowana w dwóch wariantach: szkolenia zamkniętego, przeznaczonego dla kadry menedżerskiej funkcjonującej w ramach jednej organizacji, oraz szkolenia otwartego – dla osób chcących podwyższyć swoje kompetencje w zakresie zarządzania. Szkolenia zamknięte są poprzedzone badaniem potrzeb delegowanych na nie pracowników oraz organizacji.
Komunikacja w projekcie
- Rozpoznawanie stylów komunikacyjnych
- Trening asertywności
- Rozwój umiejętności komunikacyjnych niezbędnych w projekcie, m.in. udzielanie informacji zwrotnej, aktywne słuchanie, tworzenie profesjonalnych komunikatów, sposoby rozwiązywania konfliktów
Komunikacja – integracja – współpraca: autorski warsztat rozwojowy
- Coaching grupowy
- Trening skutecznej komunikacji i współpracy w sytuacjach trudnych, konfliktowych czy w sytuacji zmiany
Coaching managerski
- Rozwijanie kompetencji zespołu
Misja i wizja firmy
- Definiowanie misji i wizji firmy
- Komunikowanie misji i wizji firmy do wewnątrz i na zewnątrz organizacji